Subject: Metsloomade marutaudivastane vaktsineerimine piirialal
From: "Ave-Ly Toomvap" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: "Olev Kalda" <[email-masked]>, "Anne-Ly Veetamm" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 13:45:50 +0300

Tere

Palun edastada allpooltoodud informatsioon asjassepuutuvatele Politsei-ja
Piirivalveameti ametnikele.

Esmaspäeval, 13.05.2024 algab kevadine metsloomade vaktsineerimine
marutaudi vastu puhvertsoonis, Vene Föderatsiooniga piirnevatel aladel.

Puhvertsoon hõlmab alasid 50 kilomeetri ulatuses Venemaa maismaapiirist
ning 30 kilomeetri ulatuses Narva jõest.

Vaktsiini külvamist alustatakse Ida-Virumaa Narva jõe poolsetel aladel
ning jätkatakse Kagu-Eestis ja Lõuna-Eesti piirialadel.

Puhvertsoon, milles külvatakse vaktsiini, on märgitud allpooltoodud
kaardil ruudustikuga:

Vaktsineerimiskampaania orienteeruv kestus on 13. – 19.05. 2024. Sõltuvalt
ilmastikuoludest võib külvamiseperiood 1-2 päeva ulatuses muutuda.

Vaktsineerimist viiakse läbi Cessna – 172 tüüpi väikelennukitega; töid
teostab AS Pakker Avio.

Vaktsineerimislendudeks kasutatavate lennukite tunnused on:

ES – ECG

ES – VCW

Lennu toimumisest piirialal teavitab AS Pakkeri vastutav isik või piloot
vahetult enne lendu Politsei-ja Piirivalveameti keskset
koordinatsioonikeskust.

Juhul, kui vajate lisainformatsiooni, palun lahkesti pöörduda.

Lugupidamisega

Ave-Ly Toomvap

Peaspetsialist

Loomatervise ja - heaolu osakond

Põllumajandus- ja Toiduamet

______________________________
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5196 0740

Teaduse tn 2 / Saku, Harjumaa 75501 / www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.